Návrh propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s. – Kristýna Kočí
Kristýna Kočí
Bachelor's thesis
Návrh propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s.
Proposal of promotional policy for the hotel KOZAK INVEST a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s. se zaměřením na pronájem vlastního sálu. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingové komunikaci a internetovému marketingu. V praktické části je analyzováno vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza vnějšího prostředí je zaměřena na analýzu odvětví, speciálně na konkurenci. …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to devise proposal of promotional policy for the hotel KOZAK INVEST a.s. focusing on own hall rental. First theoretical part of this thesis deals with concept of company promotion policy, marketing communication and focus on online marketing. In the following practical part is analyzed the external and internal influences of the assessed company. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev