Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Petrovská Petrovská
Petrovská Petrovská
Bakalářská práce
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Using modern trends in marketing communication in a selected company
Anotace:
Předmětem této práce je moderní marketingová komunikace společnosti innogy. Cílem je zanalyzovat současnou situaci a navrhnout změny, které povedou k lepší marketingové komunikaci a návštěvnosti zákaznických center společnosti. V teoretické části se autorka zaměřila především na marketing, marketingovou komunikaci a nové moderní marketingové trendy. V praktické části se zaměřuje na společnost innogy …víceAbstract:
The subject of this work is a modern marketing communication of the Innogy company. The aim is to analyze the current situation and propose changes that will lead to better marketing communication and the attendance to the company's customer centers. In the theoretical part the author focused mainly on marketing, marketing communication and new modern marketing trends. In the practical part the author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/uuby4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lena Malačka
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVSKÁ, Petrovská. \textit{Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tis3x7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev