Petrovská Petrovská

Bakalářská práce

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Using modern trends in marketing communication in a selected company
Anotace:
Předmětem této práce je moderní marketingová komunikace společnosti innogy. Cílem je zanalyzovat současnou situaci a navrhnout změny, které povedou k lepší marketingové komunikaci a návštěvnosti zákaznických center společnosti. V teoretické části se autorka zaměřila především na marketing, marketingovou komunikaci a nové moderní marketingové trendy. V praktické části se zaměřuje na společnost innogy …více
Abstract:
The subject of this work is a modern marketing communication of the Innogy company. The aim is to analyze the current situation and propose changes that will lead to better marketing communication and the attendance to the company's customer centers. In the theoretical part the author focused mainly on marketing, marketing communication and new modern marketing trends. In the practical part the author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/uuby4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Lena Malačka
  • Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická