Petrovská Petrovská

Bachelor's thesis

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Using modern trends in marketing communication in a selected company
Abstract:
Předmětem této práce je moderní marketingová komunikace společnosti innogy. Cílem je zanalyzovat současnou situaci a navrhnout změny, které povedou k lepší marketingové komunikaci a návštěvnosti zákaznických center společnosti. V teoretické části se autorka zaměřila především na marketing, marketingovou komunikaci a nové moderní marketingové trendy. V praktické části se zaměřuje na společnost innogy …more
Abstract:
The subject of this work is a modern marketing communication of the Innogy company. The aim is to analyze the current situation and propose changes that will lead to better marketing communication and the attendance to the company's customer centers. In the theoretical part the author focused mainly on marketing, marketing communication and new modern marketing trends. In the practical part the author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Lena Malačka
  • Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická