Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Petrovská Petrovská
Petrovská Petrovská
Bachelor's thesis
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Using modern trends in marketing communication in a selected company
Abstract:
Předmětem této práce je moderní marketingová komunikace společnosti innogy. Cílem je zanalyzovat současnou situaci a navrhnout změny, které povedou k lepší marketingové komunikaci a návštěvnosti zákaznických center společnosti. V teoretické části se autorka zaměřila především na marketing, marketingovou komunikaci a nové moderní marketingové trendy. V praktické části se zaměřuje na společnost innogy …moreAbstract:
The subject of this work is a modern marketing communication of the Innogy company. The aim is to analyze the current situation and propose changes that will lead to better marketing communication and the attendance to the company's customer centers. In the theoretical part the author focused mainly on marketing, marketing communication and new modern marketing trends. In the practical part the author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/uuby4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lena Malačka
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev