Evaluation of Marketing Communication – Ing. Michal Prokop
Ing. Michal Prokop
Master's thesis
Evaluation of Marketing Communication
Hodnocení marketingové komunikace
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením, realizací a zejména následným vyhodnocením marketingové komunikace, která provází spuštění a první rok provozu nové verze e-shopu GolfGear.cz. Tento e-shop je provozován společností GCZ s.r.o. a je zaměřen na prodej vybavení pro golfisty.Hlavním cílem práce je určení vhodných nástrojů marketingové komunikace pro úspěšnou propagaci tohoto typu e-shopu. Za úspěch …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the processing, implementation and mainly subsequent evaluation of marketing communication that accompanies the launch and first year of running of the new version e-shop with name GolfGear.cz. The e-shop is operated by GCZ Ltd. and is focused on the sale of equipment for golf players.The main objective of the diploma thesis is to determine the appropriate tools of marketing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva