Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace – Bc. Lucie Bartíková
Bc. Lucie Bartíková
Diplomová práce
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Public Trust in Marketing Communication Tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou důvěryhodnosti prostředků marketingové komunikace. Prvním cílem této práce je zjistit, jak lze prostřednictvím jednotlivých nástrojů marketingové komunikace budovat důvěru veřejnosti. Nejdříve je vymezen obsah základních pojmů týkajících se této problematiky, jako je důvěra, veřejnost, marketing a marketingová komunikace. Dále jsou analyzovány nástroje marketingové …víceAbstract:
This thesis is about trustworthiness of marketing communication tools. The first objective of this thesis is to find out how to build public trust through various marketing communication tools. In the beginning there are the basic concepts related to this issue, such as trust, public, marketing and marketing communication. In next part of this thesis, marketing communication tools are analyzed in terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddzkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev