Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o. – Lucie Pykalová
Lucie Pykalová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace ve společnosti Provident Financial s. r. o. Předmětem této práce jsou návrhy ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je věnována rešerši odborné literatury v oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části je představena společnost …víceAbstract:
The bachelor thesis presents an analysis of marketing communication in the company Provident Financial Ltd. The aim of the paper is to suggest ways to improve the company´s marketing communication. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is concerned with literature research in the field of marketing and marketing communication. The practical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/to65lf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva