Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy – Mgr. Eva Pekařová
Mgr. Eva Pekařová
Bakalářská práce
Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy
The Development of Language Sence of Primary School Children with Specific Learning Difficulties
Anotace:
PEKAŘOVÁ, E. Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. Brno: 2007, 43 s. Bakalářská práce se zabývá rozvojem jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. První tři kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení a o jazykovém citu. Poslední kapitola je praktická a zabývá se možnostmi …víceAbstract:
PEKAŘOVÁ, E. The development of language sense of primary school children with specific learning difficulties. Brno: 2007, 43 s. The objective of this bachelor thesis is to analyse sence of language of children with specific learning diffuculties in primary school. First three chapters are dedicated to teoretical knowledge about specific learning diffuculties and sense of language. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q29n7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza logopedické intervence u žáků se specifickými poruchami učení
Ondřej Vácha -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová