Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy – Mgr. Eva Pekařová
Mgr. Eva Pekařová
Bachelor's thesis
Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy
The Development of Language Sence of Primary School Children with Specific Learning Difficulties
Abstract:
PEKAŘOVÁ, E. Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. Brno: 2007, 43 s. Bakalářská práce se zabývá rozvojem jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. První tři kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení a o jazykovém citu. Poslední kapitola je praktická a zabývá se možnostmi …moreAbstract:
PEKAŘOVÁ, E. The development of language sense of primary school children with specific learning difficulties. Brno: 2007, 43 s. The objective of this bachelor thesis is to analyse sence of language of children with specific learning diffuculties in primary school. First three chapters are dedicated to teoretical knowledge about specific learning diffuculties and sense of language. The last chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q29n7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2007
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEKAŘOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj jazykového citu u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/tvmw28/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Analýza logopedické intervence u žáků se specifickými poruchami učení
Ondřej Vácha -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová