Kristýna Nejmanová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Ryor

Marketing strategy of Ryor
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie české kosmetické firmy Ryor. Cílem této analýzy je určit silné a slabé stránky v marketingové strategii společnosti Ryor a zjistit, co je důvodem toho, že firma i přes omezené finanční prostředky na marketing dokáže obstát v konkurenci nadnárodních světových značek. V práci je diskutována otázka, zda Ryor praktikuje dostatečnou komunikační …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of Ryor, the Czech cosmetic company. The aim of this analysis is to identify strengths and weaknesses in Ryor's marketing strategy and to find out the reason why the company can compete with multinational brands despite limited financial resources. This thesis discusses the question of whether Ryor practices sufficient communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35458