Guerilla marketing - analysis of a practical example – Mgr. Magda Zaoralová
Mgr. Magda Zaoralová
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“ je guerrilla marketing jako relativně mladá a netradiční forma marketingu, která využívá především nápaditosti, kreativity, momentu překvapení. Tato forma marketingu není vhodná pouze pro komerční sektor, ale může být využita například i ve vládních kampaních. V praktické části se práce zabývá nedávno zavedenými obrázkovými …moreAbstract:
The goal of this thesis „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“, assesses guerrilla marketing as relatively young and unconventional form of marketing, that makes use of originality, creativity and a moment of surprise. This form of marketing is useful not only for commercial use, but can be utilized in government campaigns as well. Practical part focuses on recently introduced pictorial …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lek6i/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Anida Krajina
- Reader: Ing. Dušan Mladenović
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza protikuřáckých kampaní
Tereza Nejezchlebová -
Analýza účinnosti kampaní proti kouření
Miroslava Čejková -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová