Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Thi Thanh Thuy Luuová
Thi Thanh Thuy Luuová
Bakalářská práce
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Marketing influence on shifting demand of a product
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji společnosti CUPCAKES & COFFEE s. r. o. Cílem je vyhodnotit marketingové nástroje s pozitivním vlivem, respektive negativním vlivem na poptávku po cupcakes. K dosažení cíle je využita metoda komparace, která srovnává vlivy jednotlivých marketingových nástrojů. Závěr obsahuje doporučení podniku více pečovat o své sociální sítě a lépe vybírat …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on marketing tools of company CUPCAKES & COFFEE, ltd. The aim is to evaluate marketing tools with positive and negative influence on demand for cupcakes. To achieve this goal, the method of comparison, which compares individual influence, is used. The conclusion includes recommendations to put more care into social networks and choose better advertising platforms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zuq9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev