Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig – Bc. Oldřich Sadílek
Bc. Oldřich Sadílek
Master's thesis
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Commercial Communications Behavior of DAF Trucks CZ During the Crisis with Focus on Direct Marketing
Abstract:
Za téma diplomové práce jsem si vybral „Komerční komunikační chování firmy DAF Trucks CZ v době krize se zaměřením na přímý marketing”. V souvislosti s právě probíhající ekonomickou krizí, která odstartovala v roce 2008, vzrostla aktuálnost tématu komerční komunikace, protože právě vhodným výběrem komunikační formy lze minimalizovat důsledky dopadu krize na firmu. Diplomová práce se zabývá problematikou …moreAbstract:
As a topic for my thesis I have chosen „Commercial Communication Behaviour Focused on Direct Marketing of DAF Trucks CZ Company during the Crisis Period. Because of on-going economic crisis, which started in 2008, demand for commercial communication has been growing. Appropriate choice of communication style can minimise impact of the crisis on a company. The thesis is focussed on commercial communication …moreKeywords
Krize ekonomická krize krizová komunikace krizový plán marketingová komunikace přímý marketing segmentace vztahy s veřejností e-komunikace firemní kultura konkurenceschopnost věrnostní program Crisis economic crisis crisis communication crisis plan marketing communication direct marketing segmentation public relation e-communication company culture competitiveness loyalty program
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/otaeb/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADÍLEK, Oldřich. \textit{Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/uca4l0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev