Podmínky výuky anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení v běžné škole z pohledu pedagoga – Bc. Pavlína Dolejšová
Bc. Pavlína Dolejšová
Bachelor's thesis
Podmínky výuky anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení v běžné škole z pohledu pedagoga
English Teaching Conditions for Pupils with Specific Learning Difficulties at Common School from the Teacher's Point of View
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou podmínek výuky anglického jazyka v integrovaných třídách na druhém stupni běžných základních škol. První dvě kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení. V poslední kapitole jsou technikou strukturovaných rozhovorů s učiteli zjišťovány jejich názory na podmínky, které mají vytvořeny pro výuku anglického jazyka u žáků s SPU v integrovaných …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of English language teaching conditions in the second grade’s integrated classes of common primary school. The first two chapters contain theoretical information regarding specific learning difficulties. The third chapter comprises structured interviews with teachers designed to discover their opinions on real-life conditions for teaching English students with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xgi5u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEJŠOVÁ, Pavlína. \textit{Podmínky výuky anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení v běžné škole z pohledu pedagoga}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/uh7g4o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová