Bc. Věra Chalupová

Master's thesis

Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici

Marketing and the National Institute of Folk Culture in Strážnice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a možnostmi jeho využití v praxi Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici. První kapitola je věnována historii i současnosti ústavu a jeho poslání. K definici marketingu je přistoupeno se zaměřením na neziskové organizace. Kapitoly věnované základním pojmům a nástrojům marketingu jsou uvedeny teoretickou částí, na kterou navazuje jejich aplikace …more
Abstract:
The dissertation deals with marketing and its possible use within the practice of the National Institute of Folk Culture in Strážnice. The first chapter is devoted to the past and the present of the Institute and its mission. The marketing definition is focused on not-profit making associations. The chapters dealing with basic concepts and marketing instruments are introduced by the theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: Mgr. Pavel Holman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta