Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing – Bc. Klára Haunerová
Bc. Klára Haunerová
Diplomová práce
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Specifics of integrated marketing communications in selected industries: Fashion Marketing
Anotace:
Práce se zabývá specifikou integrované marketingové komunikace v tzv. fashion businessu. Vychází z obecného rámce struktury marketingových komunikací, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, aktivit a technik s tím, že do něj implementuje specifika sledovaného oboru. Ty potom aplikuje na popis konkrétních marketingových aktivit, které dokládá relevantními kazuistikami …víceAbstract:
The work is about the specifics of integrated marketing communications in the fashion business. Based on the general framework of the structure of marketing communications, marketing mix and marketing communication mix and its tools, activities and techniques that it implements the specifics of the reference field. They then applied to the description of the specific marketing activities, which illustrates …víceKlíčová slova
Fashion marketing marketing fashion fashion business oděvní průmysl móda fashion módní trh fashion propagace integrovaná marketingová komunikace komunikační mix fashion management visual merchandising specifika oděvního trhu módní produkty marketingový mix branding marketingové nástroje zákaznická segmentace Fashion marketing fashion industry fashion trend fashion market fashion promotion integrated marketing communications the promotional mix visula merchandising specifics of fashion market fashion products marketing mix the marketing toolkit customer segmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r3yzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.
Jan ŘADA -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
Tomáš Rys