Pojetí asertivity v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání ve vybraných zemích – Mgr. Pavlína Vyžrálková
Mgr. Pavlína Vyžrálková
Bakalářská práce
Pojetí asertivity v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání ve vybraných zemích
The concept of assertiveness in the curriculum documents of primary education in selected countries
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na výskyt asertivity v projektovaném kurikulu základního vzdělávání. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu asertivita, dále popisu, jak se asertivita projevuje v sebevědomí, prosazení, jednání a vztazích jednotlivce k druhým lidem. Praktická část přináší výpis obsahové analýzy rámcových vzdělávacích programů dvou zemí: ČR, Slovensko. Uvedené jsou zde asertivní …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the incidence of assertiveness in designing the curriculum of elementary education. The theoretical part deals with the definition of assertiveness, describe how assertiveness manifested in self-esteem, promote, conduct and relationships of individuals to other people. The practical part brings extract content analysis of framework educational programs of two countries: the …víceKlíčová slova
Asertivita asertivní prvky kurikulum rámcové vzdělávací programy sebevědomí komunikace sebeprosazení vztahy základní škola Česká republika Slovensko Assertiveness assertive elements curriculum framework educational programs selfesteem communication assertiveness relations primary school Czech republic Slovakia
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pkr74/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
- Oponent: Mgr. Petr Sucháček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Chemická variabilita brookitu v pegmatitu z Bobrůvky, strážecké moldanubikum, Česká republika
Juraj Mozola -
Rozbor image značky Česká republika
Lenka Schrepfferová -
Determination of Trace Elements in the Aquatic Environment Using Diffusive Gradients in Thin Films Technique
Vendula Smolíková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová