Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví – Kateřina Masárová
Kateřina Masárová
Diplomová práce
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví
Possibilities of using social networks to support business in the healthcare sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v sektoru zdravotnictví v České republice. Jejím cílem je zanalyzovat současný stav využívání sociálních sítí mamografickými centry, a na základě zjištěného stavu určit doporučení, jak komunikaci a aktivity v tomto prostředí lépe využívat pro podporu podnikání. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první je poskytnut teoretický základ …víceAbstract:
The master thesis deals with the problem of using social networks in the healthcare sector of the Czech Republic. Its aim is to analyze the current state of the use of social networks by mammography centers, and according to the results of the analysis to define a set of recommendations on how to effectively communicate and use social networks in order to support a business. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Tomáš Feige
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout