Bc. Veronika Jágrová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

Means of marketing communication for selected target audience-children and youth
Anotace:
V mé práci bych se chtěla zaměřit na děti a mládež využívajících sociálních sítí. Přesněji marketing na sociálních sítích. Používání sociálních sítí ve firmě je velmi mocný nástroj marketingu. Dnešní mládež je v marketingu především ovlivněna tzv. influencery, kteří se prezentují na sociálních sítích a převážně na YouTube. V teoretické části se budu zabývat marketingem jako takovým a jeho nástroji …více
Abstract:
In my work, I would like to focus on children and young people using social networks. More specifically, marketing on social networks. Using social networks in a company is a very powerful tool of marketing. Today's youth are primarily influenced in marketing by so-called influencers who present themselves on social networks and predominantly on YouTube. In the theoretical section, I will deal with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace