Bc. Veronika Jágrová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

Means of marketing communication for selected target audience-children and youth
Abstract:
V mé práci bych se chtěla zaměřit na děti a mládež využívajících sociálních sítí. Přesněji marketing na sociálních sítích. Používání sociálních sítí ve firmě je velmi mocný nástroj marketingu. Dnešní mládež je v marketingu především ovlivněna tzv. influencery, kteří se prezentují na sociálních sítích a převážně na YouTube. V teoretické části se budu zabývat marketingem jako takovým a jeho nástroji …more
Abstract:
In my work, I would like to focus on children and young people using social networks. More specifically, marketing on social networks. Using social networks in a company is a very powerful tool of marketing. Today's youth are primarily influenced in marketing by so-called influencers who present themselves on social networks and predominantly on YouTube. In the theoretical section, I will deal with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication