Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ – Markéta HANKOVÁ
Markéta HANKOVÁ
Diplomová práce
Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ
The influence of teaching methods on the quality of reading comprehension of pupils of the the first year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se soustřeďuje na vývoj čtení s porozuměním u žáků prvního ročníku základní školy, přičemž důležitou sledovanou proměnnou je užitá metoda prvopočátečního čtení. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s čtenářskou gramotností, prezentuje metody výuky prvopočátečního čtení, přičemž detailněji popisuje dvě nejčastěji využívané metody v České republice. Následně odkrývá možnosti …víceAbstract:
The thesis focuses on development of reading comprehension of pupils from first class of the elementary school, where important monitored variable is the used method of initial reading. The theoretical part of the thesis defines terms related to reading literacy, presents the methods of teaching initial reading and describes two of the most used methods in the Czech Republic. Subsequently it reveals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANKOVÁ, Markéta. Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová