Bc. Dita BINKOVÁ
Master's thesis
Spotřebitelské chování náctiletých dívek
Consumer Behavior of Teen Girls
Abstract:
Předložená diplomová práce Spotřebitelské chování náctiletých dívek pojednává o vlivu velikosti místa bydliště na nákupní chování středoškolaček v komoditě oblečení. Na základě provedeného průzkumu a analýzy jeho výsledků je doporučen projekt určený výhradně pro cílovou skupinu náctiletých dívek bez rozdílů velikosti jejich místa bydliště a způsob jeho marketingové komunikace.Abstract:
This thesis deals with consumer behaviour of teenage girls and the influence of the size of the place of the residence to the purchasing behaviour of high school students in the clothing commodity. Based on the survey and analysis results is recommended the project designed exclusively for teenage girls regardless of the sice of their place of residence and also the way of its marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BINKOVÁ, Dita. Spotřebitelské chování náctiletých dívek. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová