Martin Turek

Diplomová práce

Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu

Marketing strategy of vehicle ŠKODA Superb the Third generation on Czech and German market
Anotace:
Diplomová práce Marketingová strategie vozu ŠKODA Superb třetí generace na českém a německém trhu si klade za cíl vytvořit konkrétní marketingová doporučení na základě analýzy a srovnání současné marketingové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. na obou trzích. Velký důraz je kladen na marketingovou komunikaci a hodnocení úspěšnosti současné marketingové strategie modelu Superb na základě vývoje počtu …více
Abstract:
The Master thesis Marketing strategy of vehicle ŠKODA Superb the Third generation on Czech and German market aims to create specific marketing recommendations based on analysis and comparison of current marketing strategy of ŠKODA AUTO a.s. on both markets. I put emphasis on marketing communication and evaluation of success of current marketing strategy of ŠKODA Superb based on evolvement of new registered …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75852