Marketingová komunikace udržitelnosti v IKEA Česká republika s.r.o. – Bc. Adéla Jindrová
Bc. Adéla Jindrová
Diplomová práce
Marketingová komunikace udržitelnosti v IKEA Česká republika s.r.o.
Marketing Communication of Sustainability in IKEA Czech Republic Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a zlepšení marketingové komunikace udržitelnosti společnosti IKEA Česká republika s.r.o. Hlavním cílem práce je vyhodnotit současný stav marketingové komunikace firmy v oblasti udržitelnosti a navrhnout opatření vedoucí k jejímu zefektivnění. Teoretická část se věnuje základním konceptům marketingové komunikace, přičemž klade důraz na udržitelný marketing, zelený …víceAbstract:
Master's thesis focuses on the analysis and improvement of sustainability marketing communication of IKEA Česká republika s.r.o. The main objective of the thesis is to evaluate the current state of the company’s marketing communication in the field of sustainability and to propose measures to enhance its effectiveness. The theoretical part addresses the fundamental concepts of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Koutský, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses val9i2 val9i2/2
31. 3. 2025