Lucie Dupalová
Master's thesis
Změna postojů zprávou
Changing Attitudes by PR Message
Anotácia:
Cílem této práce bylo přenést postoje zainteresovaných skupin prostřednictvím textového sdělení na sociální síti Facebook, kde bylo na jedné straně testováno high context sdělení (spolu se soft sell) a na straně druhé low context sdělení (spolu s hard sell). Šetřením byl podán důkaz o významu obsahu sdělení k využitelnosti pro marketingové účely. High context sdělení obecně ovlivnilo dotazované k upřednostnění …viacAbstract:
The aim of this work was to transfer the attitudes of stakeholders through a text message on the social network Facebook. High context communication (along with the soft sell) and low context communication (along with the hard sell) was tested.The thesis shows the importance of communications to content usability for marketing purposes. High context communication generally affect the interviewee to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva