Lucie Turpišová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí

Marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and the comparison with its competitors
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Sequent s.r.o. a na základě získaných informací představit návrh na vylepšení zejména marketingové komunikace. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první kapitole byl představen hodinářský průmysl. Druhá kapitola je zaměřena na přiblížení společnosti Sequent s.r.o., její historii a současný profil. V rámci třetí …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements, mainly in marketing communication. The thesis is divided into seven main chapters. In the first chapter, the watch industry was introduced. The second chapter is focused on Sequent s.r.o. company, its history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Václav Vlk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79517