Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí – Lucie Turpišová
Lucie Turpišová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí
Marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and the comparison with its competitors
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Sequent s.r.o. a na základě získaných informací představit návrh na vylepšení zejména marketingové komunikace. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první kapitole byl představen hodinářský průmysl. Druhá kapitola je zaměřena na přiblížení společnosti Sequent s.r.o., její historii a současný profil. V rámci třetí …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements, mainly in marketing communication. The thesis is divided into seven main chapters. In the first chapter, the watch industry was introduced. The second chapter is focused on Sequent s.r.o. company, its history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79517
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Václav Vlk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev