Aneta Alijagićová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Dejvického divadla

Marketing communication of the Dejvice Theatre
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Dejvického divadla. Hlavním cílem práce je identifikace nedostatků současné marketingové komunikace divadla a následné navržení opatření pro její optimalizaci. Práce má rovněž za cíl popsat rozdíl mezi běžnou komunikací Dejvického divadla a komunikací v době koronavirové krize a zobecnit získané poznatky dotazníkového šetření pro ostatní divadla …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the Dejvice Theatre. The main aim of the thesis is to identify the shortcomings of current marketing communication of this theatre and subsequently propose measures for its optimization. Another aim of the thesis is to describe the difference between the normal communication of the Dejvice Theatre and communication during the coronavirus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Marie Vítová Dušková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83807