Využití mapových portálů ve výuce zeměpisu – Radka HRDLIČKOVÁ
Radka HRDLIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití mapových portálů ve výuce zeměpisu
Using of map portals in geography teaching
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využívání mapových portálů ve výuce zeměpisu. Jaký konkrétní mapový portál je nejvíce využíván, a při jakých zeměpisných tématech jsou nejčastěji používány. Pomocí dotazníkového šetření byly zjištěny výukové metody, které učitelé používají při výuce s mapovými portály.Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of map portals in the teaching of geography. Which particular map portal is most used and on what geographic topics are most commonly used. The questionnaire survey identified teaching methods used by teachers to teach map portals.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Pavel Mentlík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDLIČKOVÁ, Radka. Využití mapových portálů ve výuce zeměpisu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural Science Studies / Geography in Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza, hodnoceni a klasifikace turistickych map na internetu a v Google Maps
Jana Otrusinová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová