Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu – Bc. Veronika Plecitá
Bc. Veronika Plecitá
Master's thesis
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Consumer Behaviour Towards Czech Private Label Food Brands
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu. Cílem práce bylo identifikovat hlavní faktory působící na spotřebitele při nákupu výrobků privátních značek a následně určit a po-psat postoje a preference spotřebitelů k privátním značkám na zkoumaném trhu. V diplomové práci jsou použity techniky a nástroje marketingového výzkumu …viacAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label food brands. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence con-sumer purchasing decisions of private label food products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label food brands and consumer preferences. In the diploma thesis there are used the techniques of marketing research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
- Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLECITÁ, Veronika. \textit{Chování spotřebitele ve vztahu k~privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vu5irs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová