Influencer Marketing na Instagramu – Bc. Veronika Fišnerová
Bc. Veronika Fišnerová
Diplomová práce
Influencer Marketing na Instagramu
Influencer Marketing on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem v prostředí sociální sítě Instagram. Práce je rozdělena na dvě části, které představuje literární rešerše a vlastní práce. Cílem literární rešerše je přiblížení některých marketingových pojmů a nástrojů jako například marketingový komunikační mix na internetu, sociální sítě či influencer marketing a měření marketingových influencer kampaní. Hlavním …víceAbstract:
This diploma thesis deals with influencer marketing on Instagram. The thesis is divided into two parts, which represent literary research and the research itself. The aim of the literature search is to introduce some marketing concepts and tools such as the marketing communication mix on the Internet, social networks or influencer marketing and to measure marketing influencer campaigns.The main goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva