Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Jana Redayová
Bc. Jana Redayová
Bachelor's thesis
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Rolle communications in separate stages of product life cycle
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje analýze životního cyklu produktu společnosti be Chic!. Analyzuje vliv marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu na základě poskytnutých dat a vývoje produktu od roku 2011. Cílem práce je vyhodnotit vliv zvolené marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu kosmetických štětců a zjistit, které prostředky přispěly k nárůstu prodejů a které …viacAbstract:
The Bachelor's Thesis focuses on the analysis of the product lifecycle in the company Be Chic!. It analyses the impacts of marketing communication in each of the lifecycles based on a data which was provided by the company and the development of the product since 2011. The aim of this Thesis is to assess the impact of applied marketing communication in each of the product lifecycles of cosmetics brushes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ifyp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev