Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch – Marie Kašparová
Marie Kašparová
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Social networks and their importance for tourism
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití sociálních sítí jako prostředku marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Hlavní pozornost je věnována Facebooku a Twitteru. V úvodních kapitolách jsou definovány sociální sítě a zmíněna základní fakta nutná k pochopení tématu. V dalších kapitolách jsou zmíněny teoretické základy marketingové komunikace na sociálních sítích, i základy užívání sociálních sítí z …víceAbstract:
The thesis concentrates on marketing communication on social networks run by tourism entities. Facebook and Twitter are in the middle of the attention. In the first chapter the social networks are defined and all the key concepts are mentioned. The basic principals of marketing communications are mentioned in the next chapters as well as basics of using social network by ordinary users. In the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Josef Schütz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev