Bc. Věra Pařízková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace mBank

Analysis of marketing communication of mBank
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje jednotlivé marketingové nástroje na všeobecné bázi: Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public Relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej a Online komunikace. V závěru je popsáno Dotazníkové šetření a jeho příprava pro Praktickou část. Obě části bakalářské práce propojuje charakteristika finanční …viac
Abstract:
The Thesis has been divided into theoretical and practical part. Theoretical part describes the individual marketing tools on general basis: Advertising, Direct marketing, Sales promotion, Public relations, Event marketing and sponsoring, Personal selling and Online communication. There is described the Survey and its preparation for the Practical part at the end. Both parts of the Thesis have been …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Jiří Vataha
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní