Bc. Filip Zelinka
Master's thesis
Internetový marketing zvolené společnosti
Internet Marketing of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem zvolené společnosti působící v oblasti prodeje dveřního kování. Cílem práce je návrh doporučení v oblasti internetového marketingu na základě podrobných analýz jednotlivých částí.Teoretická část definuje pojmy vztahující se k marketingu a internetu, pojem e-commerce a veškeré nástroje spojené s internetovým marketingem.V praktické části práce je představena …moreAbstract:
The thesis focuses on the internet marketing of a company operating in the sale of door fittings. The aim of this work is to propose recommendations in the field of internet marketing based on detailed results of particular parts.The theoretical part contains terms related to marketing and the internet, the term e-commerce and the online tools linked with internet marketing. In the practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights