Výsledky Token testu u žáků s vývojovou dysfázií v mladším školním věku ve vybrané základní škole logopedické – Bc. Dagmar PATEROVÁ
Bc. Dagmar PATEROVÁ
Diplomová práce
Výsledky Token testu u žáků s vývojovou dysfázií v mladším školním věku ve vybrané základní škole logopedické
Results of the Token test for pupils with developmental dysphasia at younger school age in a selected speech therapy primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na porozumění řeči u dětí s vývojovou dysfázií v mladším školním věku ve vybrané základní škole logopedické. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola definuje základní termíny, jako je komunikace, jazyk, řeč, narušená komunikační schopnost. Druhá kapitola je věnována vývoji řeči a jazykovým rovinám. Třetí kapitola je zaměřená na vývojovou dysfázii …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the understanding of speech in children with developmental dysphasia at younger school age in a selected speech-therapy elementary school. The theoretical part of the thesis is divided into four chapters. The first chapter defines basic terms such as communication, language, speech, impaired communication ability. The second chapter is devoted to speech development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PATEROVÁ, Dagmar. \textit{Výsledky Token testu u žáků s vývojovou dysfázií v mladším školním věku ve vybrané základní škole logopedické}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wocix4/.
Jak správně citovat práci
PATEROVÁ, Dagmar. Výsledky Token testu u žáků s vývojovou dysfázií v mladším školním věku ve vybrané základní škole logopedické. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva