Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2 – Bc. Nayef Qatarneh
Bc. Nayef Qatarneh
Bachelor's thesis
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Changes in consumer shopping behavior caused by SARS-COV2
Anotácia:
QATARNEH, NAYEF. Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV-2. [Bakalářská práce] University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. Praha: 2023. (66 stran) Tato bakalářská práce zkoumá změny v nákupním chování spotřebitelů způsobené pandemií SARS-COV-2. Cílem práce je prozkoumat, jak SARS-CoV-2 ovlivnil nákupní chování spotřebitelů …viacAbstract:
QATARNEH, NAYEF. Changes in consumer shopping behavior caused by SARS-COV-2. [Bachelor’s Dissertation] University College Prague – College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. Prague: 2023. (66 pages) This bachelor thesis examines the changes in consumer purchasing behavior caused by the SARS-COV-2 pandemic. The aim of this thesis is to investigate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/w4iw2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Martin Pop, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
QATARNEH, Nayef. \textit{Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtgqgl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Kateřina Peclová -
Chování spotřebitele v online prostředí se zaměřením na logistické služby
Magdaléna Peteňková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková