Bc. Tomáš Votruba
Bachelor's thesis
Etika a morálka v reklamě
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou etiky v reklamě. Cílem je posoudit oblast etiky z hlediska jejího začlenění do oblasti reklamy, zjistit a zhodnotit situaci povědomí vybraného segmentu spotřebitelů. Základem praktické části je analýza postoje vybraného segmentu spotřebitelů v oblasti reklamní etiky, vyhotovené prostřednictvím dotazníkového šetření. Na tuto část poté navazuje analýza vybraných …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of ethics in advertising. The aim is to assess the area of ethics from the point of view of its integration into the field of advertising, to find out and evaluate the situation of awareness of the selected consumer segment. The basis of the practical part is the analysis of the attitude of the selected consumer segment in the field of advertising ethics, prepared …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vpo5u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev