Návrh propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre – Klára Klimešová
Klára Klimešová
Bachelor's thesis
Návrh propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre
Proposal of promotional policy for the hotel Quality Brno Exhibition Centre
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnutí propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, marketing služeb, propagační politiku, hotelnictví a cestovní ruch. V praktické části jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Analýza vnitřního prostředí je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu. Analýza …viacAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to devise proposal of promotional policy for the hotel Quality Brno Exhibition Centre. Theoretical part of this thesis is oriented to concept of marketing communication, marketing services, promotion policy, hotel industry and tourism. In the practical part are analysed the external and internal influences of the assessed company. Internal influences are focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Petr Ryšánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev