Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů – Bc. Ida Hilnerová
Bc. Ida Hilnerová
Master's thesis
Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů
Customer behavior on the market with category of produkt Infra Heating Panels
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s infračervenými topnými panely v České republice. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu infračervených topných panelů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior on the market with Infra Heatign Panels in the Czech Republic. It focuses on identification of factors which influence consumers, needs and preferences of consumers and describes their purchase decision process. The main source for analysis of con-sumer behavior on the market with Infra Heating Panels was a questionnaire survey conducted on sample of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HILNEROVÁ, Ida. \textit{Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wvgo56/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights