Marketing na sociálních sítích – Bc. Michaela Šimáčková
Bc. Michaela Šimáčková
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení a objasnění teoretických principů marketingové komunikace pomocí sociálních sítí. Úvod této práce je věnován rozboru samotného marketingu a jeho základních částí, objasnění cílů marketingu a prostředky, pomocí kterých lze internetový marketing realizovat a zacílit na nejvhodnější skupinu uživatelů. V další části práce jsou podrobně popsány analytické nástroje, …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate and clarify the theoretical principles of marketing communication on social networks. The first part of this thesis analyses marketing and its essential components. Furthermore, it also clarifies marketing objectives and the tools used in online marketing to target the most suitable group of users. The next part of the thesis describes in detail analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva