Bc. Yana Tomaidu

Bakalářská práce

Média jako marketingový nástroj

Media as a marketing tool
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat skutečný stav internetového obchodu květinové společnosti Kvetiny-kytice.cz. Budou odhaleny slabé stránky a následně budou navrhnuty doporučení pro zlepšení marketingové činnosti květinářství na internetu. V teoretické části je na základě odborné literatury definován marketing, jeho koncepce a nástroje. Dále je věnováno tématu internet, kde je uvedena jeho …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the actual state of the online store of the flower company Kvetiny-kytice.cz. Weaknesses will be identified and recommendations for improving the florist's marketing activities on the Internet will be proposed. Marketing, its concepts and tools are defined on the basis of professional literature in the theoretical part. It is also devoted to the topic of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hydy3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze