Bc. Yana Tomaidu
Bakalářská práce
Média jako marketingový nástroj
Media as a marketing tool
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat skutečný stav internetového obchodu květinové společnosti Kvetiny-kytice.cz. Budou odhaleny slabé stránky a následně budou navrhnuty doporučení pro zlepšení marketingové činnosti květinářství na internetu. V teoretické části je na základě odborné literatury definován marketing, jeho koncepce a nástroje. Dále je věnováno tématu internet, kde je uvedena jeho …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the actual state of the online store of the flower company Kvetiny-kytice.cz. Weaknesses will be identified and recommendations for improving the florist's marketing activities on the Internet will be proposed. Marketing, its concepts and tools are defined on the basis of professional literature in the theoretical part. It is also devoted to the topic of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hydy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev