Analýza chování zákazníků na trhu plastových oken – Kristýna Németová
Kristýna Németová
Diplomová práce
Analýza chování zákazníků na trhu plastových oken
Customer Behaviour Analysis in the Market of Plastic Windows
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu plastových oken. Poznání a porozumění nákupnímu chování zákazníků by mělo být primární snahou každé společnosti, neboť důkladným poznáním potřeb a požadavků pak bude společnost schopna účinněji zacílit své marketingové aktivity a uspokojit zákazníky lépe jak konkurence. Cílem diplomové práce je analyzovat a identifikovat klíčové faktory mající …víceAbstract:
The thesis deals with customer behaviour analysis in the market of plastic windows. The knowledge and understanding of customer buying behaviour should be the primary effort of each company because company will be able to target their marketing activities more effectively and satisfy customers better than competitors only with a thorough knowledge of customer’s needs and requirements. The aim of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Darina Čtvrtková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová