Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr – Tereza Růžičková
Tereza Růžičková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Marketing communications and visual presentation - Lustr festival
Abstract:
Bakalářská práce komplexně analyzuje komunikační mix a celkovou prezentaci festivalu Lustr, jehož zaměření spočívá v oblasti ilustrace a komiksu. Cílem práce je identifikovat nedostatky v existujícím komunikačním mixu a lépe identifikovat cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část se zabývá marketingem v kultuře, segmentací publika, marketingovým mixem a marketingovým komunikačním mixem, následovanou …moreAbstract:
The bachelor thesis comprehensively analyses the communication mix and the overall presentation of the Lustr festival, which focuses on illustration and comics. The goal of the thesis is to identify the gaps in the existing communication mix and to better identify the target group of visitors. The theoretical part deals with marketing in culture, audience segmentation, marketing mix and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93562
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Mario Kubaš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev