Marketingová komunikace ve službách – Veronika Polívková
Veronika Polívková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve službách
Anotácia:
Bakalářská práce vyhodnocuje aktuální marketingovou komunikaci OSVČ Renaty Markové a zpracovává návrh na její inovaci.Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the current marketing comunication of self-employed Renata Marková and prepares a proposal for its innovation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xomdc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev