Hana Glejtková

Bakalářská práce

Segmentace návštěvníků kulturní památky

Visitor Segmentation of a Cultural Monument
Anotace:
Hlavním tématem a cílem bakalářské práce je vytvořit segmentaci návštěvníků kulturní památky zámku ve Slezských Rudolticích. První část práce je zaměřena na pojem marketing v kultuře a s tím úzce spojen marketingový mix služeb, vysvětlení tržní segmentace a procesu segmentace. Praktická část je zaměřena na marketingový výzkum a sběr dat. V závěru jsou shrnuty poznatky z výsledků analýzy a poté doporučeny …více
Abstract:
The main topic and target of the bachelor thesis is to create a visitor segmentation of cultural monument, chateau in Slezské Rudoltice. The first part of the thesis focuses on the concept of marketing in culture and the closely related marketing mix of services, explanation of market segmentation and the segmentation process. The practical part is focused on marketing research and data collection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Jaroslav Urminský
  • Oponent: Kateřina Jelenová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava