Využití zeleného marketingu v komunikační strategii vybraného podniku – Hniďáková Hniďáková
Hniďáková Hniďáková
Bakalářská práce
Využití zeleného marketingu v komunikační strategii vybraného podniku
Use of green marketing in the communication strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje zelený marketing jako součást marketingové strategie společnosti dm. Cílem bylo zjistit, jaký vztah mají spotřebitelé k ekologii a do jaké míry jsou v této oblasti vzděláváni. Teoretická část obsahuje rešerši zdrojů, které souvisí s daným tématem, např. komunikační mix, zelená marketingová komunikace a greenwashing. V praktické části práce jsou interpretovány výsledky z dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes green marketing as a part of dm's marketing strategy. The aim was to find out how consumers relate to ecology and to what extent they are educated in this area. The theoretical part contains a search of resources related to the topic, such as communication mix, green marketing communication and greenwashing. The practical part of the work interprets the results of the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fdiyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev