Hniďáková Hniďáková

Bakalářská práce

Využití zeleného marketingu v komunikační strategii vybraného podniku

Use of green marketing in the communication strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje zelený marketing jako součást marketingové strategie společnosti dm. Cílem bylo zjistit, jaký vztah mají spotřebitelé k ekologii a do jaké míry jsou v této oblasti vzděláváni. Teoretická část obsahuje rešerši zdrojů, které souvisí s daným tématem, např. komunikační mix, zelená marketingová komunikace a greenwashing. V praktické části práce jsou interpretovány výsledky z dotazníkového …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes green marketing as a part of dm's marketing strategy. The aim was to find out how consumers relate to ecology and to what extent they are educated in this area. The theoretical part contains a search of resources related to the topic, such as communication mix, green marketing communication and greenwashing. The practical part of the work interprets the results of the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.