Šárka Bičíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Východočeského muzea v Pardubicích s generací Z

Marketing communication of the Museum of East Bohemia in Pardubice with Generation Z
Anotace:
Muzea se vlivem digitální revoluce přesunula ve své komunikaci do online prostředí, které umožňuje oslovit mnohem širší publikum než pomocí tradičních marketingových nástrojů. Jedna ze skupin, o jejíž přízeň usiluje nyní nejedna instituce, je generace Z. Navázání vztahu s ní může být klíčové i pro budoucnost muzeí, a proto by měla být schopna mladé lidi oslovit a zprostředkovat jim pozitivní zážitek …více
Abstract:
Due to the digital revolution, museums have shifted their communication to an online environment that allows them to reach a much wider audience than with traditional marketing tools. One of the groups that many institutions are now seeking to reach is Generation Z. Establishing a relationship with them may also be key to the future of museums, and therefore they should be able to reach young people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Irena Děkanovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89793