Marketingová komunikace Východočeského muzea v Pardubicích s generací Z – Šárka Bičíková
Šárka Bičíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Východočeského muzea v Pardubicích s generací Z
Marketing communication of the Museum of East Bohemia in Pardubice with Generation Z
Anotace:
Muzea se vlivem digitální revoluce přesunula ve své komunikaci do online prostředí, které umožňuje oslovit mnohem širší publikum než pomocí tradičních marketingových nástrojů. Jedna ze skupin, o jejíž přízeň usiluje nyní nejedna instituce, je generace Z. Navázání vztahu s ní může být klíčové i pro budoucnost muzeí, a proto by měla být schopna mladé lidi oslovit a zprostředkovat jim pozitivní zážitek …víceAbstract:
Due to the digital revolution, museums have shifted their communication to an online environment that allows them to reach a much wider audience than with traditional marketing tools. One of the groups that many institutions are now seeking to reach is Generation Z. Establishing a relationship with them may also be key to the future of museums, and therefore they should be able to reach young people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Irena Děkanovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev